עלון מידע ודו"ח שנתי לתושבים | 2023

עלון מידע ודו"ח שנתי לתושבים 2023

אודות הבאר השלישית , בהתאם לחוק 2016 הבאר השלישית – תאגיד מים וביוב בע"מ, הוקם בשנת תאגידי המים והביוב, שחוקקה כנסת ישראל. עפ"י חוק זה מחויבת כל רשות מקומית בישראל להקים תאגיד מים וביוב שיפעל בנפרד מהרשות, במטרה לשפר את השירות ולשדרג את תשתיות המים והביוב. התאגיד נותן שירותי מים מוני מים. 53,026 תושבים ואחראי על 162,000 - וביוב לכ הנהלת החברה דירקטוריון התאגיד: רחמים מלול יו"ר התאגיד, ראש העיר, מר תמיר פיינשטייןעו"ד אריה שטאוברעו"ד ורו"ח מושיק אזקטלן דיר', ידידה אקטע דיר', אסף מידניפרופ' אורית שרגאיח"מ, אפרת חובשידיר', גלית אנגל דיר', מ"מ מנכ"ל התאגיד: זורי שעובי מר 2 www.habeer3.co.il

דבר התאגיד לקוחות יקרים, אנו מתכבדים להגיש לכם את הדוח השנתי, בהתאם לכללי תאגידי המים והביוב, בהתאם לתכנון, סיים התאגיד את הליך החלפת מדי המים לקריאה מרחוק, המאפשר קבלת התראות בזמן אמת על חשש לנזילה ובמקביל לכך, השקנו אפליקציה, המאפשרת לכל צרכן לראות את צריכת המים השוטפת ולגלות האם קיימת צריכת מים חריגה. בנוסף, סיים התאגיד את בניית בריכת האיגום החדשה במזרח העיר ובוצעה הרצת מערכות שהסתיימה בהצלחה ולאחר תקופת הרצה של עד חצי שנה, הבריכה והפעלתה תהווה שינוי דרמטי במשק אספקת המים בעיר. כמו-כן, ממשיך התאגיד בהשקעות בפיתוח משק המים והביוב בעיר וזה .2023 בשנת 4.1% – מתבטא שוב בהורדת פחת המים השנתי ל נמשיך לעמוד לשירותכם בכל עת, הבאר השלישית, תאגיד המים והביוב רחובות 3 www.habeer3.co.il

4 2023 השקעות בפיתוח ותשתיות מים וביוב במהלך שנת רחוב דרך ירושלים לח"י דולינסקי דרך הים שטח ההשלמה בקרית משה חזית הדרום )בקטע הרחובות חנה אברך – אברהם שמחי( פרויקט קו מים בקידוח אופקי קו מים קווי מים וביוב קו מים בקידוח אופקי קווי מים וביוב קו ביוב קו מים חדש בדרך ירושלים www.habeer3.co.il קו מים חדש ברחוב הלחי

5 מקורות המים של הבאר השלישית תאגיד "הבאר השלישית", מספק את צריכת המים של העיר רחובות. מקורות המים של התאגיד חלקם נשאבים מהבארות וחלקם ברכישה מחברת מקורות. בארות המים שברשות התאגיד: • באר תעשייה PFAS הופסקה הפקת המים מהבאר עקב זיהום 18.5.23 - • באר רוזנמן - החל מ והתאגיד בתאום עם משרד הבריאות, עושה כמיטב יכולתו להפעילה מחדש. • באר הרשנזון • באר פרדס באר תעשיה רוזנמן הרשנזון פרדס מקורות סה"כ ינואר-מרץ 170,982 124,734 137,166 209,900 1,891,190 2,533,972 אפריל-יוני 177,318 71,234 162,051 217,700 2,816,675 3,444,978 יולי-ספטמבר 191,070 - 167,625 164,200 3,015,271 3,538,166 אוקטובר-דצמבר 186,617 - 142,688 223,900 2,486,527 3,039,732 סה"כ 725,987 195,968 609,530 815,700 10,209,663 12,556,848 www.habeer3.co.il חשבונית אישית ישירות לתיבת המייל שלך להצטרפות דרך האתר www.habeer3.co.il

נתוני פחת המים ופחת הגביה פחת מים פחת המים הינו ההפרש שבין כמות המים הנרכשת והמופקת לבין כמות המים הנצרכת. להלן נתוני פחת המים לפי השנים: 11.8% - 2018 9.6% - 2019 8.6% – 2020 7.18% – 2021 5.4% – 2022 4.1% – 2023 פחת המים מושפע ממספר רב של גורמים, התאגיד פועל להקטנת הפחת ומשקיע משאבים רבים בשיפוץ ושדרוג תשתיות המים הנמצאות בתחום אחריותו ובכך מביא לירידה בכמות המים אשר הולכת לאיבוד בדרכה לצרכנים. פחת גביה פחת גביה הינו ההפרש בין סך החיובים לסך הגביה בפועל. להלן נתוני הגביה לפי השנים: 92% - 2018 85% - 2019 87% – 2020 90% – 2021 90% – 2022 85.52% – 2023 90% סה"כ שיעורי הגביה הינם 6 www.habeer3.co.il

7 2022-2023 כמות הצרכנים לשנים :2023 מספר צרכני המים בעיר רחובות לשנת סוג שימוש מגורים גינון ציבורי מוסדות רשות מקומית בתי מרחץ ומקוואות בניה חקלאות אחר סה"כ צרכנים מספר צרכנים/מדים 46,474 432 286 12 200 28 3,136 50,568 סוג שימוש מגורים גינון ציבורי מוסדות רשות מקומית בתי מרחץ ומקוואות בניה חקלאות אחר סה"כ צרכנים מספר צרכנים/מדים 48,863 487 295 13 19 37 3,312 53,026 www.habeer3.co.il :2022 מספר צרכני המים בעיר רחובות לשנת

8 נקודת דיגום רשת בארות מקורות סה"כ תכנון 689 16 67 770 ביצוע 689 16 67 770 % ביצוע 100% 100% 100% 100% תוצאות חריגות 10 0 2 12 תוצאות תקינות 689 16 65 770 איכות המים 31.12.2023 עד תאריך 1.1.2023 הדו"ח מפרט את תוצאות הבדיקות מתאריך בדיקות מיקרוביאליות התאגיד משקיע מאמצים רבים על מנת להבטיח שהמים יהיו איכותיים וראויים לשתיה עבור תושבי העיר, כל דגימות המים מבוצעות ע"י דוגם מוסמך תוך הקפדה על הנחיות הדיגום של משרד הבריאות. בכדי להבטיח איכות מים בטוחה, תאגיד המים מבצע את הבדיקות בהתאם לדרישות משרד הבריאות ובמועדים כפי שמורה משרד הבריאות, וזאת על-פי תקנות האיכות תברואתית של מי השתייה. עמדו בהוראות התקן התקף של משרד הבריאות 2023 כל המים שסופקו בשנת בדיקות חריגות במהלך השנה, בוצעו בדיקות חוזרת ונמצאו תקינות. 12 *נמצאו הידעת? בבניינם משותפים עם מאגר מים בבניין, על הדיירים בבניין לוודא את תקינות וניקיון מיכל המים ואת סגירת הכניסות על מנת למנוע זיהום של המים ממקורות חיצוניים. על פי הוראות משרד הבריאות, מי המאגר מחוייבים לעבור שטיפה וחיטוי פעם בשנה על ידי גורם מוסמך וזאת לצורך מניעת זיהומים. האחריות על ניקיון ותחזוקת המיכלים חלה על דיירי הבניין עדכנו נפשות וחסכו עלויות! www.habeer3.co.il

9 השלכות הסביבתיות חלק מרכזי בפעילות תאגיד "הבאר השלישית", נוגע בשיפור איכות הסביבה ולשם כך מבוצעות הפעולות הבאות: ניטור שפכים (, בוצעה תוכנית ניטור שאושרה ע"י המשרד להגנת 5/2016 עם הקמת התאגיד ) הסביבה ורשות המים. (, נקנסו בעלי מפעלים ואולמות אירועים בסכומים גבוהים, 2017 בשנה הראשונה ) ועד היום, ניכר שיפור 2019 שגרמו להם לטפל באופן יעיל בשפכים ומשנת באיכות השפכים המוזרמים לקווים הראשיים וכמעט ואין שפכים חריגים. תחנות ביוב לפני הקמת התאגיד, שתי תחנות הביוב היו במצב ירוד ולא אחת היו גלישות שגרמו לזיהום סביבתי חמור. התאגיד שידרג את שתי התחנות הקיימות בעיר, תוך שימת דגש על מערכות מאד מתקדמות לטיפול בשפכים ומניעת גלישות. מניעת סתימות התאגיד מפרסם באופן קבוע בחשבונות המים, באתר התאגיד ובכל פרסום של התאגיד, את האיסור להשליך מגבונים לצנרת הביוב, כדי למנוע את הגבבה המצטברת בתחנות הביוב. אנו פונים לתושבים להימנע מהשלכת מגבונים ובכך למנוע הצפות ביוב, הפוגעות באיכות החיים. www.habeer3.co.il

10 שיבושים ותקלות באספקת מים וביוב 2023 פרוט פניות צרכנים בנושא מים וביוב נביעה פיצוץ נזילה שיבר לא נסגר 1,475 269 251 911 288 170 314 103 57 2,329 תשתיות ביוב שטיפת קו בדיקות מים דליפת ברז כיבוי אש לחץ גבוה/נמוך ניקוז חוסר מים מי גשמים ע"י ביובית החלפת צנרת ישנה עבודות תשתית פרויקטים חדשים סה"כ אחר 6,167 1,219 2,516 2,432 מים ביוב אחר 2022 פרוט פניות צרכנים בנושא מים וביוב נביעה פיצוץ נזילה שיבר לא נסגר 1,805 395 133 845 225 485 545 61 413 4,072 תשתיות ביוב שטיפת קו בדיקות מים דליפת ברז כיבוי אש לחץ גבוה/נמוך ניקוז חוסר מים מי גשמים ע"י ביובית החלפת צנרת ישנה עבודות תשתית פרויקטים חדשים סה"כ אחר 8,979 1,319 3,455 4,205 מים ביוב אחר www.habeer3.co.il

11 2023 פילוח פניות במוקד השירות הטלפוני לשנת נושא החלפת משלמים בירור לגבי הטבה – אוכלוסיות מיוחדות הוראת קבע שובר, קבלה, פירוט תשלומים עדכון כתובת למשלוח קריאות מים – הערכה / צריכות מים נוהל בדיקת מד / התקנת מד נוהל בדיקת נזילה עדכון נפשות אכיפה שיחת מנהל חזרה לתושב בירור מצב חשבון אחר סה"כ פניות מס' פניות 6,316 451 1,478 203 7,973 651 173 938 1,553 3,174 293 185 2,632 31,697 2,948 60,665 www.habeer3.co.il

12 מידע בדבר איכות השירות לצרכן ממוצע זמני המתנה בשירות לקוחות פרונטלי: ממוצע זמני המתנה במוקד השירות הטלפוני: תמיד לשירותכם! אנו פועלים באופן רציף לשיפור איכות השירות ללקוחותינו. התאגיד מעניק תושבים באמצעות מוקדי השירות הטלפוני ובאמצעות מרכז 162,000- שירות לכ . התאגיד מעמיד בפני 14 שירות קבלת קהל, הממוקם ברחוב לוין אפשטיין התושבים מגוון רחב של אפשרויות דיגיטליות לטיפול בנושאים שונים, כגון: תשלומים, בירורים, תקלות, החלפת משלמים, עדכון פרטים ועוד. זמן טיפול ממוצע 3.16 זמן המתנה מוצע 0.87 זמן טיפול ממוצע 10.28 זמן המתנה מוצע 7.2 www.habeer3.co.il

13 מידע לתושבים אפשרויות תשלום ניתן לברר ולשלם בשיחת חינם בטלפון: 1-800-50-56-56 • בירורים ותשלומים באמצעות נציג שירות 1-800-50-57-57 • תשלומים באמצעות מענה ממוחשב שעות ביממה 24 תשלומים באמצעות כרטיס אשראי 1-800-50-57-57 בשיחת חינם בטלפון: כמו כן גם בדרכים הבאות: www.habeer3.co.il • לתשלום באמצעות אתר האינטרנט של התאגיד באמצעות כרטיס אשראי Pay-bill • לתשלום און ליין דרך אתר האינטרנט • לתשלום באמצעות הוראת קבע בבנק או הוראת קבע בכרטיס אשראי • תשלום בבנק הדואר באמצעות צ'קים או במזומן הידעת? תעריפי המים נקבעים על ידי רשות המים והם נגזרת של מצב משק המים והעלויות הדרושות לניהולו ופיתוחו. תעריפי המים נקבעים בהתאם לכמות הצריכה ולמספר הנפשות בנכס. עפ"י תקנות תאגידי מים וביוב )אמות מידה ורשימת זכאים להפחתה בתשלום( , ניתנת תמיכה באוכלוסיות זכאים 2014 תשע"דבאמצעות תעריפי המים. לצפייה בתעריפי המים ניתן להיכנס לאתר רשות המים www.water.gov.il הידעת? תעריפי המים נקבעים ע"י רשות המים והם נגזרת של מצב משק המים והעלויות הדרושות לניהולו ופיתוחו. תעריפי המים נקבעים בהתא לכמות הצריכה ולמספר הנפשות בנכס. לצפייה בתעריפי המים המעודכנים, ניתן להכנס לאתר רשות המים www.water.gov.il www.habeer3.co.il

14 הסבר בדבר החשבון התקופתי . פרטי הלקוח, הנכס והחשבון: 1 פרטי הלקוח והנכס < המספר המזהה של החשבונית במערכת החברה, נועד לזהות את החשבון מספר מסלקה - < בעת תשלום טלפוני או באמצעות תשלום באינטרנט. מאפיין את סוג השימוש במים לאותו צרכן בנכס, כגון: מגורים, מסחר, מהות השימוש בנכס - < מלאכה ושירותים, תעשייה, בניה וחקלאות. מספר הנפשות המתגוררות בדירה על-פי דיווח של הצרכן לחברה, בהתאם מס' נפשות - < לכללי הדיווח כמפורט בגב החשבון. נפשות בלבד. 2 חישוב המים של צרכן מים שלא הצהיר על מספר נפשות, מחוייב לפי . תמצית החשבון: 2 מספר הימים בגינם חוייב הצרכן )מספר הימים שחלפו בין הקריאה מספר ימי צריכה - < הקודמת לקריאה הנוכחית(. הודעות ועדכונים שוטפים לצרכן. . ההודעות שלך: 3 התפלגות הצריכה הפרטית והצריכה המשותפת לאורך השנה. . גרף צריכה: 4 . נתוני קריאה וצריכת המים: 5 - המונה הצמוד לדירת המגורים. מד זה מונה את כמות המים שנצרכה מונה משויך דירתי < בדירת הצרכן בלבד )נקרא גם מונה מים משני( - המונה הכללי של הבניין, מד זה מונה את מכלול צריכת המים של כל דיירי מונה ראשי < הבניין )כל המונים המשויכים/הדירתיים(. - מפרט האם כמות הצריכה לחיוב נעשתה לפי קריאת מד המים או עפ"י הערכה. סוג קריאה < ההערכה מתבצעת במקרים בהם מד המים אינו נגיש ו/או אינו תקין. . נתוני צריכה לחיוב במ"ק: 6 - כמות המים שנצרכה על ידי הצרכן, שהינה ההפרש בין הקריאה הנוכחית צריכה פרטית < והקריאה הקודמת במד המים הפרטי )המשויך(. ההפרש בין כמות המים שנמדדה במד המים הראשי הפרשי מדידה )כולל צריכה משותפת( - < בתקופת החיוב, לבין סך הצריכות שנרשמו במדי המים המשויכים כפי שנמדדו באותה תקופה. הפרשי המדידה מתווספים לצריכה הפרטית. הפרשי המדידה מחושבים לפי חלוקה שווה בין הצרכנים במבנה. פירוט חיוב הצרכן עפ"י צריכת מים ושירותי ביוב. סכום החיוב בגין פרוט חיובי מים וביוב - < צריכת המים והביוב הינו מכפלה של כמות המים שנצרכה לתקופת החשבון לתעריף המים. . כמה משלמים לתקופת החשבון? 7 צריכה ביתית כוללת שני תעריפים: מ"ק לחודשיים )מעבר לשתי נפשות(. כשהוא 7 . תעריף עבור כמות מוזלת בגין כמות של 1 מוכפל במספר הנפשות המוכרות בנכס. . תעריף רגיל לצריכה שמעבר לכמות מים במחיר המוזל. 2 . סיכום חיובים וזיכויים לחשבון: 8 חיובים / זיכויים בגין נושאים נוספים שמעבר לצריכת המים השוטפת. www.habeer3.co.il

15 www.habeer3.co.il †ƒŒ ƒ• ˜ƒ—– Œ ‚—–ƒŒ •ƒ ‹ƒŠ—˜‚ –…~Š •– ‚Š• Œ ˜‡Žƒ—… ‚ƒƒ‚Œ ‚„ ˆŒŒ ‡˜’ƒ•˜ ƒ‡ƒ ‹‡Œ ƒ— •Œ ‚‰‡–” ‘–€ ƒ—…‚ƒ ‰Ž‚ …ƒ•Š‚ ‡†–’ ƒ—…‚ ˜‡”Œ˜ ƒ—…‚ ˜’ƒ•˜ ‹‡Œ‡ œŒ ƒ‡…Š ‹‡Œ‚ ˜ƒŒ‰ ŒŒ ŠŠƒ‰ ‹ƒŠ—˜Š ‰‚ •Œ ƒ‡…Š ‚‰‡–” ‡Žƒ˜Ž ˜‡†–’ ‚‰‡–” ‰‚ ˜’˜ƒ—Œ ‚‰‡–” ‚‡Œ ‡—–’‚ ƒ‡…Š ‹‡Œ ˜ƒŒ‰ ‰‚ www.habeer3.co.il ‚ŒŒ‡ ˜ƒ— ‹ƒŠ—˜Š œŒ –ƒ•Œ ‚Š• Œ ˜‡Žƒ— ƒ—…‚ ˜’‚ ˆ‡–~˜ ‡– ˆ‡–~˜ ˆŠ— ˜ƒƒ‚‚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‹‡Œ ˜‰‡–”ƒ ‚~‡–• ‡Žƒ˜Ž "ƒ—…‚ ˜’ƒ•˜Š ‹‡ŒŠ—Œ ‚Œ‰ …~ •‡Š• ‹‡˜ƒ–‡—‚ Š‰ ˜‡—‡Š—‚ –~‚ –˜~ ˜ƒ–‡‚Œƒ ˜ƒŠ• V 3 V 3 X V 35 Y V V 63 3 V 63 3 X V X ` X +7*6,, *_86,, -,?-,?/- ,+?,8?/- -_,/_*-7 ] 4 ;*;+6,, ..;;6,, -,?-,?/- ,+?,8?/- -_/,*7+,- - 1 015 0 0Y V0 5 3 015 V0 ^ Y3 0Y ^ Y3 /_,6-7 7;6_; ;6.*- - ^ Y3 *.6_- 76*/ -76;-; / ^ Y3 a 77;6,, V0 *-67_ CU @M 9@ C:A 7.6,, +67_ dcOQb ƒ—…Š ‹‡‡ƒ‰‡„ƒ ‹‡ƒ‡… ‹ƒ‰‡ R QQPONN 015 0 0Y 4 V3 > ? 5 3 /886,7 *86_; /,/- = = 5 Y ngon iilh mlikji hgfe M S U 9 @SD : H T ( H @ S '$&$%&%$ ˜‡—‡Š—‚ –~‚ ‡€~˜ —… ‹‡Œ ƒ—… €‡”‚Š ‚~€ ‹‰…ƒ –ƒ– ‡˜ƒ‡‡ ‡—‡~ [email protected] :Š‡‡ŒŠ …Š—Ž ‡Š~–—‡ Š~–—‡ ƒ‰Š

16 הידעת? סכום החיוב החודשי נקבע בהתאם לצריכה בדירה בפועל, לתעריפים הנקבעים ע"י רשות המים ולכמות הנפשות הרשומות כמתגוררות בבית. על מנת להבטיח חיוב נכון, חשוב לעדכן את התאגיד כמה נפשות מתגוררות בנכס ולצרף את האישורים הנדרשים. בעדר דיווח, וכן במקרים של נפש אחת, נפשות בלבד 2 הכמות המוכרת תקבע לפי הידעת? על פי תקנות תאגידי מים וביוב )אמות מידה ורשימת זכאים להפחתה בתשלום( 2014 תשע"ד - ניתנת תמיכה באוכלוסיות זכאים, באמצעות תעריפי המים. לצפיה בתעריפי המים המעודכנים ניתן להכנס לאתר רשות המים www.water.gov.il אופן עריכת החשבון התקופתי החשבון התקופתי נערך עפ"י קריאות מוני המים ברחבי העיר מידי חודשיים. כמות הצריכה העדכנית לתקופה נקבעת עפ"י ההפרש בין הקריאה הנוכחית, לבין הקריאה הקודמת. כדי שמד המים ייקרא באופן תקין, יש לוודא כי קיימת נגישות מקסימאלית המאפשרת את קריאתו. כאשר לא ניתן לקרוא את המד נקבעת הצריכה על פי הערכה. חשבונות המים נשלחים לתושבים מדי חודשיים. לכל חודש זוגי. 1 המועד האחרון לתשלום הינו באי תשלום חשבון המים במועד - יחייב תוספת ריבית פיגורים והצמדה לפי חוק. www.habeer3.co.il

17 נזילת מים לעיתים מתרחשת בצנרת המים נזילה סמויה שאינה מתגלה מעל לפני השטח וגורמת לאובדני מים. זיהוי מוקדם של הסממנים ימנע ויצמצם את היקף אובדני המים ואת החיוב בגינם. על מנת לשלול נזילה בצנרת המים הפרטית בנכס, יש לבצע את הפעולות הבאות: . בדקו האם ישנם סממני נזילה הנראים לעין כגון: רטיבות בקיר, טפטוף ברז, 1 נזילה ממיכל ההדחה וכדומה. . יש להפסיק את כל זרימת המים בנכס, לסגור את כל הברזים, מכונת כביסה 2 וכדומה, ולבדוק האם מד המים ממשיך להסתובב. . במידה ומד המים ממשיך להסתובב לאחר וידוא כי הברזים סגורים, ככל 3 הנראה קיימת נזילה בצנרת. יש לפנות לאיש מקצוע באופן פרטי לביצוע בדיקה מקיפה בנכס, ולפעול לתיקון בהתאם. לאחר ביצוע השלבים המפורטים לעיל, יש לפנות לתאגיד ולהגיש בקשה להכרה בתעריף נזילה בגין הצריכה החורגת מהצריכה הממוצעת, בצירוף המסמכים הנדרשים, כמפורט בכללים ואמות המידה. ניתן לקבל הסבר על אופן ביצוע הגשת הבקשה והמסמכים הנדרשים באתר התאגיד. שומרים על כל טיפה www.habeer3.co.il

18 משק המים בשעת חירום עדיף להיות מוכנים - תמיד טוב שיש בקבוקי מים בבית! אנו בתאגיד המים נערכים בכל עת לשיפור המוכנות לחירום, ומתן מענה לאספקת מים וסילוק ביוב. זאת באמצעות הדרכות ותירגולים בשילוב עם עיריית רחובות, גורמי ממשל ופיקוד העורף. משק המים רגיש לתנודות לא צפויות: הפסקות מים לא מתוכננות, זיהום מים פתאומי, פגיעה מרעידת אדמה, מלחמה ועוד. הבאר השלישית, תאגיד מים וביוב בע"מ )להלן: "התאגיד"( ערוך באופן מיטבי לספק מים בשעת חירום או בעת הפסקת מים ארוכה, באמצעות פריסת תחנות חלוקת מים ברחבי העיר רחובות. למרות זאת, ההתארגנות אורכת מספר שעות. כדי להקל על משך הזמן ללא אספקת מים, אנו ממליצים כדרך קבע לכל בית אב לשמור בבית מנת מים לכל אדם המתגורר ביחידת הדיור שלכם. המלצת רשות המים ופיקוד העורף: ליטר לנפש, למשך שלושה ימים, הכפילו במספר 4 לשמור מים בכמות של הנפשות בדירה - ותהיו תמיד מוכנים! )ניתן לשמור מי ברז( כמות זו אמורה לתת מענה ראשוני במקרי קיצון, לשלושה ימים בשימוש מצומצם ומוקפד. הוראות בנוגע לשמירת מים: מי ברז, יש לרענן את המים בכלי הקיבול אחת לחודש במים טריים < מים מינרליים בבקבוק - עפ"י הוראת היצרן וזמן התפוגה המופיעים על הבקבוק < יש לשמור את מי הברז והמים המינרליים במקום מוצל קריר < איך שומרים על ניקיון כשאין מים? בנוסף לבקבוקי המים, רצוי לשמור בבית "ערכת סניטציה" הכוללת מוצרים פשוטים הנמצאים בבית בשימוש יומי. את הערכה יש לשמור במקום מוצל, קריר ויבש בממ"ד או בחדר המוגדר לשימוש בשעת חירום. מה בערכת הסניטציה? חבילת מגבונים לחים או ג'ל אנטי בקטריאלי - אלה מיועדים לסיוע בשמירה < על היגיינה אישית במקום מים. כלים חד פעמיים ומגבות נייר - לשימוש בהם לא תתאפשר רחצת כלים. < שקיות לאיסוף פסולת – לשמירה על ניקיון הסביבה ומניעת מפגעים סביבתיים. < שקית סניטציה – שקית לצרכים סניטריים - שקית מיוחדת. < www.habeer3.co.il

19 073-3946133 זימון תור לקבלת קהל בטלפון: www.habeer3.co.il או באמצעות האתר שלנו: 8:00-18:00 שעות קבלת קהל: בימים א', ג' בין השעות 8:30-13:30 בימים ב', ד', ה' בין השעות 7646014 רחובות, 14 כתובתינו: רחוב לוין אפשטיין לדיווח על תקלות מים וביוב 1-800-55-57-70 לבירורים ותשלומים באמצעות נציג שירות 1-800-50-56-56 פקס לפניות תושבים 073-3946145 לביצוע החלפת משלמים 073-3946147 למהנדס המים 073-3946139 למהנדס התאגיד 073-3946137 לתשלום חשבונות באמצעות מענה ממוחשב 1-800-50-57-57 לדמי הקמה 073-3946144 פרטי התקשרות החברה www.habeer3.co.il

מנהלים את צריכת המים שלכם! תאגיד המים הבאר השלישית מזמין אתכם להכיר את האפליקציה החדשה שתעזור לכם לנהל את צריכת המים שלכם בזמן אמת • מתריעה על נזילות וצריכה חריגה • חוסכים במים • שומרים על הסביבה להורדת האפליקציה Read your meter pro << לחצו כאן

www.habeer3.co.il את כל המידע תוכלו למצוא באתר האינטרנט שלנו: 7646014 רחובות 14 רחוב לוין אפשטיין כתובתנו: חג אביב שמח!

RkJQdWJsaXNoZXIy NDU2MA==