דלג לתוכן העמוד

שאלות ותשובות

כללי

לחצו על שאלה על מנת לצפות בתשובה:

כיצד ניתן להחליף משלם בנכס ?

ניתן לבצע את החלפת המשלמים מבלי להגיע למחלקת שירות הלקוחות והגבייה של "הבאר השלישית". כל שעליכם לעשות הוא להעביר למחלקת שירות הלקוחות שלנו את המסמכים הבאים:

  1. טופס בקשה להחלפת צרכנים בנכס
  2. הסכם שכירות/מכירה חתום על ידי הצדדים.
  3. צילום תעודת זהות כולל ספח  או תדפיס רשם החברות (במקרה שמדובר בעסק).

את המסמכים הללו עליכם להעביר באמצעות פקס  למחלקת שירות הלקוחות של "הבאר השלישית" לפקס שמספרו: 073-3946145

ניתן גם להגיע אל מחלקת שירות הלקוחות כדי לבצע את החלפת שמות המשלמים בנכס מצוידיים במסמכים האמורים.

לתשומת לבכם, על פי תקנות רשות המים, מחושבת צריכת המים למגורים על פי מספר הנפשות בנכס, מכאן רצוי שתצטרפו בעת הליך שינוי המחזיקים בנכס גם טופס הצהרה על מספר נפשות וצילום ת.ז של ילדים מעל גיל 18 לחצו כאן להורדת הטופס .

לתשומת לבכם: והיה ולא יצורף עדכון על מספר הנפשות בנכס-יעמוד מספר הנפשות המוכר (בתעריף המוזל) על 2 נפשות.

האם ישנה הנחה לבעלי גינות פרטיות ?


בהתאם להחלטת הרשות הממשלתית למים וביוב, החל מתאריך 10.08.08 בוטל התעריף המוזל לגינה בכל הרשויות המקומיות ותאגידי המים בישראל.

מהם תעריפי המים והביוב לצרכנים הביתיים ?

את התערפים המדויקים המתעדכנים מעת לעת ניתן למצוא באתר רשות המים 

לצפייה בתעריפים באתר רשות המים לחצו כאן 

כיצד אתם מחשבים את חשבון המים ?

החשבון לתשלום המגיע אליכם מחושב על פי כמות המים שצרכתם בתקופת החיוב, כפול תעריפי המים. הכמות שנצרכה כוללת צריכת מים פרטית וכן את הפרשי המדידה שנרשמו בחשבונכם 

 

 

כיצד ניתן לדווח על נזילות במערכת המים או על בעיות ביוב ?

לרשותכם עומד מוקד הערייה הפועל 24 שעות ביממה דרכו ניתן לדווח על  כל תקלת מים או ביוב, או נזילות  

פניות תושבי העיר למוקד נעשות בטל' 1-800-55-57-70

 וגם באמצעות האינטרנט. 

 

כיצד ניתן לדעת על עבודות שדרוג קוי המים או ביוב ?

בעת תכנון או ביצוע עבודות שדרוג לקו המים או הביוב  אנו נודיע מראש על באמצעות אתר התאגיד וכן באמצעות אתר העיירה ובפרסומים בעיתונות המקומית.